צילום: dronepicr

איסלה מוחרס (Isla Mujeres) או בעברית "אי הנשים" הוא אי מקסים המרוחק 11 ק"מ בלבד מחופי קנקון העיר הסואנת והתיירותית (ומכאן גם הקצת יותר יקרה) שלחופי מקסיקו. איסלה מוחרס הוא הפתרון האולטימטיבי עבור התייר הישראלי שרוצה ל"היות עם ולהרגיש בלי" או יותר נכון ליהנות מהעושר של מקסיקו- אבל לא לשלם.

איסלה מוחרס קרויה "אי הנשים" בגלל פסלי הנשים- האלילות של בני המאיה שנמצאו בה אך היסטוריה הוא ממש לא עיקר המקום. איסלה מוחרס הוא אי קטן מאוד עליו נמצאת עיירה קטנה, אינטימית שמתפרנסת כמעט כולה מהתיירות ומכאן מאוד נחמדה ואדיבה לתיירים המקומיים.

באיסלה מוחרס תוכלו למצוא הוסטלים הרבה יותר זולים לעומת קנקון השכנה ותוכלו ליהנות מחופי הים הקריביים המרהיבים שנמצאים בה. סביב האי חופי הים לבנים מאוד ורדודים מאוד. תוכלו להתקדם לתוך הים עשרות מטרים ועדיין לא להרוס את הפן או התסרוקת החדשה…

באיסלה מוחרס רחוב ראשי של מסעדות ופאבים רגועים ונחמדים המוכרים אלכוהול במחירים זולים מאוד ובמבצעי "Happy Hour" של משקות 1+1 לאורך כל היום- כל שעה באיסלה מוחרס היא שעה שמחה.

תוכלו לשכור באיסלה מוחרס אופניים, אופנועים וקטנועים וגם- אטרקציית האי- עגלות גולף נחמדות שאין צורך ברישיון מיוחד (פרט לרישיון נהיגה רגיל) על מנת לנהוג בהן. מומלץ באחד הימים בשהותכם על האי לשכור אמצעי נסיעה כזה או אחר ולהקיף את האי בנסיעה, בדרך זו תוכלו לעצור גם במקומות פחות מתויירים על האי (למרות שאין הרבה כאלה כי הוא קטן מאוד) ליהנות מהחופים הפראיים יותר של האי בצידו המזרח, לבקר בחוות גידול צבי הים ושימורים, לעלות למגדלור של איסלה מוחרס ולצפות על חופי קנקון ובעיקר ובכך תושבי איסלה מוחרס מתגאים לשבת על שפת הים ולחזות בשמש השוקעת אל הים. (דבר שלא ניתן לעשות בכל חופי הקריביים בהם השמש זורחת).

דברים שכדאי לדעת:

לינה– סביב הרחוב הראשי של איסלה מוחרס עשרות הוסטלים במחירים נוחים.
אוכל– ברחוב הראשי מסעדות רבות ופאבים במחירים משתנים אך לרוב זולים מאוד ושווים לכל נפש.
חוף ים– החוף המומלץ הוא חוף פלאיה נורטה (החוף הצפוני) בצידו הצפוני של האי, אך גם החופים המערביים ליד המזרח של איסלה מוחרס יפים מאוד וצופים על חופי קנקון המרהיבים.
איך מגיעים? – ההגעה לאיסלה מוחרס היא בעזרת מעבורת היוצאת מנמל פוארטו חווארס  בקנקון בכל חצי שעה משעות הבוקר המוקדמות ועד שעולה הערב המאוחרות.
בילוי בקנקון– הרוצים לחסוך את עלויות השהייה היקרה יותר בקנון נוהגים לעלות על המעבורת  האחרונה היוצאת בערב מאיסלה מוחרס, מבלים כל הלילה במועדונים שמציעה קנקון לתיירים ובבוקר  לוקחים את המעבורת הראשונה בחזרה לאיסלה מוחרס. (שימו לב שייתכן ותאצלו להמתין פרק זמן  משתנה בין סגירת המסיבה שלכם ועד ליציאת המעבורת הראשונה).

הוסף תגובה