קיטו, אקוודור – Quito

קיטו, אקוודור – Quito

קיטו היא בירתה של אקוודור השוכנת בלב רכס הרים נישא, בגובה רב של מעל 2800 מטרים! על אף שקיטו שוכנת בלב אקוודור ביבשת דרום אמריקה היא עיר מאוד מערבית ומפותחת. העיר הגדולה מורכבת מסגנון בנייה מערבי ויש בה תרבות מערבית וחיי לילה תוססים שהתיירים המגיעים אליה שמחים ליהנות מהם ולעשות קצת הפסקה מהמסורתיות וחוסר המערביות של יבשת דרום אמריקה.

בקיטו יש לא מעט אטרקציות והיא מציעה למטיילים המבקרים בה מוזיאונים המפארים את תרבות אקוודור כמו גם מוזיאון "מרכז העולם" העוסק בקו המשווה העובר בסמוך לקיטו, במקום יש לא מעט מיצגים מפתיעים על משמעות קו המשווה והתנאים הפיזיים השוררים בו. כמובן אל תשכחו להחתים את הדרכון שלכם בחותמת "מרכז העולם" על מנת להשלים את הביקור.

הר הגעש המפורסם טלפריקו צופה על קיטו ואפשר לעלות אליו ברכבל (או ברגל אם ממש בא לכם לטפס במעלה 4000 מטרים) ומשם לזכות בנקודת תצפית מרשימה על כל העיר והעמקים הסובבים אותה. למי שממש התגעגע ללונה פארק יש גם לונה פארק קטן וחביב (כזה עם קרוסלות, רכבות וספינת פיראטים) בסמוך לתחנה התחתונה של הרכבל.

הרובע המרכזי בקיטו החביב במיוחד על המטיילים הוא רובע מריסקל. זה הרובע שכל מה שצריך לקרות בקיטו קורה בו. יש בו המון סוכנויות מטיילים חלקן של ישראלים המוציאות טרקים וטיולים לאטרקציות הסובבות את העיר. כמו גם הוסטלים, פאבים ומועדונים.

חיי הלילה

של קיטו שמחים ותוססים. יש בה מועדונים, פאבים ומסעדות בכמות שלא תבייש אף בירה מערבית מכובדת. עם רדת הלילה תוכלו לתור אחר המסיבה החמה ביותר בעיר וליהנות משילוב של מועדונים בעלי אופי לטיני כמו גם מועדונים בעלי מוסיקה מערבית המוכרת גם לאוזן הישראלית, לטובת מי שהתגעגע למועדונים של נמל תל אביב.

התחבורה

אל ומקיטו רחבה ומגוונת. בקיטו יש את שדה התעופה הבינלאומי של אקוודור השוכן בפרברי העיר, כמו גם תחנה מרכזית גדולה של אוטובוסים המסיעים אליה תיירים מערים ונקודות עניין שונות באקוודור כמו גם מרחבי היבשת.

קיטו היא נקודת המוצא הטובה ביותר על מנת לעלות על טיסה מקומית לכיוון
איי גלפגוס שהם ללא ספק אחת האטרקציות הטבעיות המרתקות ביותר השייכות לאקוודור ושוכנות בלב האוקיינוס השקט הרחק מקו החוף. מטיילים רבים מגיעים לקיטו פשוט בשל היותה תחנת מעבר ומפגש של אוטובוסים ודרכי תחבורה אך בוחרים להישאר בה עוד מספר ימים על מנת ליהנות מהאטרקציות שלבירת אקוודור יש להציע.

הוסף תגובה