אטלנטידה, אורוגוואי (Atlantida)

אטלנטידה, אורוגוואי (Atlantida)

מזרחית למונטווידאו בירתה של אורוגוואי משתרעת הריביירה המרשימה של אורוגוואי. זוהי רצועת חוף מקסימה היושבת על המפגש בין האוקיינוס האטלנטי לבין שפך נהר הריו דה לה פלאטה. האזור המקסים הזה נמצא בתנופה אדירה בשנים האחרונות ועשירי האזור מתחילים יותר ויותר להתעניין בו ולהקים בו את בתי הקיץ שלהם. החלוצה בתחום הייתה פונטה דל אסטה שכיום הפכה כבר ל"בירת הריביירה" מלאה ביאכטות- יקרה ונוצצת אך לא הרחק ממנה מרחק של כשעה נסיעה נמצאת אטלנטידה שהיא חלופה לא פחות ראויה והרבה פחות יקרה לפונטה דל אסטה.

כל שרציתם וחיפשתם בעיירת נופש תוכלו למצוא באטלנטידה רק הרבה יותר בזול. המחירים כאן נמוכים הרבה יותר מאשר בפונטה דל אסטה שכנתה הנוצצת , אך איכותה לא נופלת ממנה במאום. יש כאן חופים מדהימים, אזורי בילוי נפלאים, טיילת מלאה במסעדות, פאבים, מועדונים ומקומות בילוי. לא נשלה אתכם ונאמר למען ההגינות שחיי הלילה תוססים פה מעט פחות אך ללא ספק יש חיים גם באטלנטידה- וחיים פה טוב!

רצועת החוף עמוסה במתרחצים (ובעיקר מתרחצות) יפים ויפות מכל רחבי היבשת- זהו הנוף היפה ביותר שתוכלו לראות כאן מלבד החופים עצמם שגם הם מרשימים, יפים ומזמינים לרביצה של שעות ארוכות.

בעונת השיא (הקיץ) מתקיימים כאן ירידי אומנים ואירועי חוצות. תוכלו לקנות כאן מזכרות ושאר שטויות רק במחירים זולים הרבה יותר מבערים הגדולות שבריביירה, עלות המחייה תהיה כאן זולה הרבה יותר והמלונות שתזכו להתארח כאן יהיו לא רעים בכלל יחסית למחיר הנמוך שתשלמו.

ואם חפצה נפשכם עדיין בזוהר ובנוצץ של פונטה דל אסטה תוכלו לקחת מאטלנטידה אוטובוס יומי לשכנה היוקרתית לבלות שם יום שלם לראות איך עשירי העולם נוסעים ביאכטות שלהם ולבסוף עם רדת הערב (או עלות השחר) תוכלו לחזור אל מעונכם הצנוע באטלנטידה.

התחבורה לאזור מתקיימת על בסיס תחבורה ציבורית סדירה היוצאת מהתחנה המרכזית של מונטווידאו הבירה. הנסיעה לא אורכת זמן רב והמרחק בין אטלנטידה לבירה הוא כ- 45 ק"מ.

הוסף תגובה