תמרינדו, קוסטה ריקה- Tamarindo

תמרינדו, קוסטה ריקה- Tamarindo

תמרינדו היא עיירת נופש נפלאה לחופיה הפאסיפיים של קוסטה ריקה. מרוחקת רק חמש שעות נסיעה מסן חוזה וטומנת בחובה אטרקציות תיירותיות וגן עדן לנופשים ולגולשים שנהנים לתפוס כן גלים וגם לא מעט שלווה.

תמרינדו, אשר רוב שטחה מוגדר כפארק לאומי מצויה בלב שטח מיוער של ג'ונגל עבות ומרשים. החופים כאן נהדרים עבור גולשים- זהו גן עדן לגלישה ואחד האתרים המומלצים ביותר לגלישה בקוסטה ריקה. לא פלא שהמקום מושך אליו אלפי גולשים מידי שנה בעיקר סביב עונת הרחצה.

יש כאן לא מעט מועדוני גלישה ובתי ספר לגלישה שבעלות מינימאלית של כ-10 דולרים לשיעור תוכלו ללמוד את רזי המקצוע ולהפוך גם אתם לגולשים "מיני- מקצועיים". ניתן להשכיר במקום ציוד גלישה בעלויות נמוכות יחסית ולנסות לתפוס בעצמיכם את הגלים המעולים שקיימים בחופים אלה.

חוף מומלץ באזור הוא "חוף תמרינדו" (Playa Tamarindo) הנמצא לא הרחק מהעיירה עצמה. בנוסף לפעילויות גלישה ניתן כמובן לנפוש על החוף ולצפות בגולשים המקצועיים עושים טריקים ותעלולי גלישה בגלי הענק. למי שמאס בכל ה"בטן גב" או הגלישה ניתן גם לבקר בג'ונגלים המרשימים המצויים ממש אחרי קו החוף. במקום יש אטרקציות לתיירים נוסח "טרזן" תוכלו לעשות אומגות מעץ לעץ בלב הג'ונגל ולהרגיש קופים ליום אחד.

בנוסף במקום קיימים אזורי הטלה ורבייה של צבי הים הענקיים. בעיקר סביב עונת הרבייה וההטלות ניתן לחזות בצבות הים הענקיות מטילות את ביציהן, אך ללא ספק עונת בקיעת הצבים הקטנים היא המרגשת ביותר בה ניתן לראות את אלפי הצבים שזה עתה בקעו עושים את צעדיהם הראשונים באוויר העולם בחזרה אל הים.

תחבורה– ההגעה לתמרינדו היא בנסיעה של 5 שעות מסן חוזה הבירה.

הוסף תגובה