סן איגנסיו, בליז – San Ignacio

סן איגנסיו, בליז – San Ignacio

סן איגנסיו היא אחת הערים הגדולות בבליז. העיר צמודה לעיר נוספת "סנטה הלנה" אשר מופרדת ממנה באמצעות נהר המפריד בין השתיים, אך הודות לגשר מרשים שהוקם מעל ואדי הנהר העמוק כיום שתי הערים הן כמעט כמו עיר אחת.

סן איגנסיו היא נקודת המפגש הראשונה של כל התיירים המגיעים מכיוון פלורס (גואטמאלה) עם בליז. היא קרובה למעבר הגבול שבין בליז לגואטמאלה באזור הצפוני של המדינה ועל כן רבים בוחרים לחזות את הגבול בין שתי המדינות בנקודה זו.

סן איגנסיו היא עיר בליזית נהדרת. ראשית מדובר סוף סף בעיר גדולה של כ-20 אלף תושבים ולא כמו אחיותיה הערים "הגדולות" של בליז המונות כמה אלפים בודדים בלבד. זוהי עיר מהגרים מרתקת- תוכלו למצוא כאן שילוב תרבויות מעניין של קריאוליים, צאצאי בני המאיה, המון סינים ואסייתים, הודים, וגם לא מעט אמריקאים שבחרו להגר לבליז ולהתחיל שם את חייהם מחדש באווירה שונה לגמרי. סן אינאסיו תוססת מאוד ויש בה לא מעט פאבים, בארים וחיי לילה תוססים (אך בסגנון של מרכז אמריקה) יש כאן מועדונים לטיניים, פאבים נחמדים ומספר מצומצם של מועדונים מערביים.

ביום תוכלו לצאת למספר סיורי יום ולאטרקציות שנמצאות בסביבה כמו שיט על הנהר, פארק פרפרים יפיפה, הגן הבוטני של בליז, מתחם ענק לשימור איגואנות ועוד.

הוסף תגובה