סנטה מרטה, קולומביה (Santa Marta)

סנטה מרטה, קולומביה (Santa Marta)

העיר סנטה מרטה נמצאת בצפון קולומביה באזור הקריבי, מרחק של כ- 4שעות נסיעה מקטרחנה התיירותית. סנטה מרטה ידועה יותר בזכות היותה מרכז תיירותי ממנו יוצאים ללא מעט אתרים נהדרים בצפון קולומביה מאשר בזכות עצמה, על אף שגם יופייה והאווירה הטובה שבה אינן מוטלות בספק!

סנטה מרטה היא אחת הערים העתיקות בקולומביה והיא נמצאת כיום בתנופה של תיירות. בעוד מספר שנים תהפוך להיות "מיני קרטחנה" ללא ספק אך כיום היא נמצאת מעט מאחור. יש גם בה חופים לא רעים כלל, מספר מלונות נחמדים מאוד, מסעדות, פאבים ומקומות בילוי (שמתעוררים לחיים בעיקר בסופי שבוע).

חופיה של סנטה מרטה מעולים! האווירה בהם טובה והרבה פחות מתויירת ועמוסה מחופי קרטחנה הדרומית לה. יחד עם זאת מי שרוצה למצוא המוני תיירות כוסיות קולומביאניות על החוף מוטב לא שיסע לכיוון קרטחנה…

סנטה מרטה היא נקודת מוצא למספר אתרים מומלצים המצויים בסביבתה. כפר הדייגים טגאנגה מצוי 10 דקות נסיעה לכיוון צפון, הטרק המפורסם "העיר האבודה" מצוי אף הוא בלב הג'ונגלים לא הרחק משם וסוכנויות המטיילים המורשות להוציא את טרק זה ממוקמות ברובן בסנטה מרטה, פארק טיירונה המדהים מצוי אף הוא בסביבה ולכולם ההגעה נגישה וקלה מאוד (ואורכת מעט זמן).

חיי הלילה בסנטה מרטה אם לומר את האמת קצת מנומנמים בייחוד עם הגעתם מקרטחנה והתרגלתם לטוב… יחד עם זאת לקראת סוף השבוע זוקפים קומתם מספר מועדונים ופאבים המוכרים אלכוהול מאוד בזול ואפשר להעביר שם בילוי של ערב בלי יותר מידי לקטר על איכות המסיבה…

תחבורה אל סנטה מרטה לרוב יוצאת מאזור קרטחנה, זהו גם מסלול המטיילים המועדף. רוב המטיילים יוצאים מקרטחנה לנסיעה באוטובוס של 4 שעות עד לסנטה מרטה. מהעיר עצמה יוצאים אוטובוסים ומוניות לאזור כפר הדייגים טאגנגה ופארק טיירונה.

הוסף תגובה