סן פדרו, בליז- San Pedro

סן פדרו, בליז- San Pedro

סן פדרו היא העיר התיירותית ביותר בבליז. היא נמצאת באי בליבה של איי האמברגריס (Ambergris Cayes) הנמצאים מול חופיה של בליז סיטי. על אף שלא ידעתם כולכם מכירים את סן פדרו, בליז כי היא זכתה להיות מוזכרת בשירה המפורסם של מדונה.

סן פדרו היא העיר המרכזת הכי הרבה כפרי נופש, אתרי בילויים, חופים נפלאים, מועדוני צלילה, מסעדות, פאבים וסצנת חיי לילה עשירה מכל האזורים האחרים בבליז. בזמן שרוב רובה של בליז מנומנמת ברוב הימים סן פדרו לא עוצרת לעולם- היא תמיד מעניינת, נופשת, כיפית ותמיד יש כאן מה לעשות.

תושבי המקום ישמחו מאוד להנעים את זמנכם ולהפוך את החופשה שלכם לחלומית. הכל יתנהל כמובן לפי המוסרת הבליזית- בשקט, בשלווה ובאיזו איטיות מרגיעה אבל אין ספק- סן פדרו היא פנינה של נופש המוקפת כולה במימי הים הקריבי הנפלאים והצלולים.

למרות כל הפרסום ואלפי התיירים הפוקדים אותה סן פדרו לא גדולה כלל. 15 דקות הליכה יספיקו לכם על מנת לחצות אותה מן הקצה אל הקצה, אך כאמור ליבת האטרקציה של סן פדרו לא מצוי על האדמה אלא דווקא על מרחבי הים הבלתי מוגבל המקיפים אותה.

צוללנים מציינים שזה אחד המקומות המעולים לצלילה במרכז אמריקה אם לא בעולם כולו, יש כאן חופים נפלאים אשר עשרות מטרים אל תוך הים נשארים רדודים בצורה נהדרת. המים תכולים בצבעי טורקיז מדהימים והאווירה- מושלמת.

סן פדרו יודעת להתאים את עצמה לכל מי שרק חפץ לבלות בה: יש כאן הוסטלים במחירים שווים לכל כיס עבור תרמילאים לצד מלונות מפוארים עבור אלו שיש בכיסם מספיק כסף ושהגיעו לחופשה חלומית.

איך מגיעים? הדרך הנוחה ביותר להגיע לסן פדרו היא "מוניות מים"- מעין מעבורות זעירות היוצאות מספר פעמים ביום מבליז סיטי מאזור גשר הסווינג- Swing Bridge.

צילום: אריאל שטיינר

 

הוסף תגובה