פוארטו אסקונדידו, מקסיקו- Puerto Escondido

פוארטו אסקונדידו, מקסיקו- Puerto Escondido

פוארטו אסקונדידו היא עיירת הגולשים המפורסמת והנפלאה של החופים המערביים של מקסיקו. לא הרחק מאקפולקו עיירת הנופש המפורסמת שוכנת לה פוארטו אסקונדידו שבנויה כולה על טהרת תיירות הגלישה ותחרויות הגלישה הגדולות בעולם.

חופיה של פוארטו אסקונדידו ידועים בכל העולים כחופים הטובים ביותר בחוף המערבי של יבשת אמריקה לטובת גלישה. יש כאן גלים ענקיים הנשברים בצורה המיטיבה עם הגולשים ולכן המוני גולשים מרחבי היבשת ורחבי העולם עושים דרכם, בעיקר בעונת הגלישה, לכיוון העיירה על מנת לגלוש להנאתם וגם לקחת חלק בתחרויות הלאומיות והבינלאומיות הנערכות במקום.

כפי שתיארתם לעצמכם יש כאן לא מעט מועדוני גלישה המציעים השכרת ציוד (אם לא רציתם להיסחב עם הציוד כל הדרך מהבית) וגם קורסים מזורזים לגולשים המתחילים. יש כאן את אזור החופים של המקצוענים שם לא כדאי לחובבנים לנסות להשתלב בליגת המקצוענים ומצד שני יש כאן לא מעט חופים נחמדים בהם ניתן להתנסות בגלישותיכם הראשונות עם גלשן ה"בוגי" החביב שלכם.

העיר מתויירת מאוד ויש כאן בשיא עונת הגלישה המוני גולשים, רובם אמריקאים, המאוכלסים בהוסטלים ובמלונות הפרושים בעיקר לאורך החוף. קצת הרחק מקו החוף מצוי מרכז העיר שגם הוא שוקק בשעות היום וקצת פחות בשעות הלילה. יש כאן מספר מצומצם של פאבים ומסעדות, אך לא ניתן להגיד שיש כאן חיי לילה מטורפים.

הוסף תגובה