מוזיאון הטבע, לונדון

מוזיאון הטבע, לונדון

מידע כללי:
מוזיאון הטבע, או בשמו המלא: מוזיאון ההיסטוריה של הטבע (Natural History Museum) נחשב כיום לאחד המוזיאונים החשובים באירופה ובעולם לחקר הטבע, מדעי החיים, הזואולוגיה והביולוגיה. הוא מכיל תצוגות רבות ומגוונות ולמבקרים בו צפויה חוויה מרתקת של מפגש עם מגוון בעלי חיים (רובם מתים או מפוחלצים) וגילויים חדשים ומרתקים על התפתחות החי והצומח על פני הגלובוס. אולמות המוזיאון אוצרים בתוכם מוצגים רבים ומגוונים של בעלי חיים מקטנים ועד גדולים אשר מחולקים לרוב על פי משפחות: יונקים, דגים, טורפים וכד'. בכל אולם ניתן ללמוד על בעלי החיים המשתייכים לאותה משפחה, לחזות בפוחלצים בגודל טבעי, ללמוד על הזנים השונים, ההיסטוריה האבולוציונית שלהם ועוד.

אחת התערוכות המרשימות המושכות עניין רב ומבקרים רבים היא תערוכת הדינוזאורים המכילה שלדים של דינוזאורים שהתגלו במקומות שונים בעולם ומוצגים במוזיאון בצורה משוחזרת ומרשימה, כך שהמבקרים יכולים לשוות בדמיונם כיצד היה נראה עולם הדינוזאורים לפני מיליוני שנים.

הכניסה למוזיאון הטבע בחינם, עם זאת לעיתים מתקיימות במקום תערוכות זמניות מיוחדות אשר כניסה עליהם מותנית בתשלום.

פרטים ומידע נוסף:
כתובת: Natural History Museum Cromwell Road London SW7 5BD, UK.
דרכי הגעה: ברכבת התחתית: יש לרדת בתחנת South Kensington הממוקמת לא הרחק משערי המוזיאון, באוטובוס ניתן להגיע בקווים: 14, 49, 70, 74, 345, 360, 414.
שעות פתיחה: המוזיאון פתוח מידי יום בין השעות: 10:00-17:50 (המוזיאון סגור בחג המולד: 24,25,26 בדצמבר).
כרטיסים: הכניסה למוזיאון הינה בחינם, ייתכן תשלום עבור תערוכות אורח זמניות המתקיימות במוזיאון.
אתר אינטרנט: http://www.nhm.ac.uk/index.html

 

הוסף תגובה