מוזיאון המדע, לונדון

מוזיאון המדע, לונדון

מידע כללי
אחד המוזיאונים הנפלאים לכל המשפחה בלונדון הוא מוזיאון המדע (Science Museum) הוא משלב בו תצוגות רבות ומגוונות אשר הופכות אותו לאטרקטיבי ופופולארי לכל הגילאים. ילדים, צעירים ומבוגרים ימצאו במוזיאון המדע עניין כל אחד על פי גילו ורמתו. המוזיאון מציג תערוכות שונות ומגוונות מתחומי המדע, הרפואה, הטכנולוגיה המוצגות באולמות שונות בחלל המוזיאון המרשים והמעוצב בקפידה. מוזיאון המדע מציג את התערוכות שבו בצורה אינטראקטיבית שגורמת למבקר להתנסות ולחוות בעצמו את המיצגים המדעיים המוצגים לפניו. במוזיאון תצוגות שונות קבועות ואף מספר תצוגות מתחלפות. לצד המוצגים והמיצגים יש במקום גם קולנוע IMAX המציג סרטים בעיקר מתחום המדע, הטכנולוגיה וחקר החלל. הכניסה למוזיאון בחינם ולזמן בלתי מוגבל, עם זאת כניסה לסרטי ה-IMAX ולתערוכות אורח ייחודיות עולה כסף. המוזיאון פופולארי מאוד בקרב צעירים ומבוגרים בלונדון והוא אתר חובה לבתי ספר רבים אשר עורכים בו סיורים לימודים (על כן צפוי לעיתים עומס במוזיאון בשעות הבוקר אז מגיעים אליו כיתות רבות של בתי ספר לונדוניים ואף מחוץ ללונדון עצמה).

מידע נוסף ופרטים חשובים:
כתובת: Exhibition Road, South Kensington, London SW7 2DD
דרכי הגעה: ברכבת התחתית: יש לרדת בתחנת South Kensington וללכת מרחק של 5 דקות הליכה לפתחו של המוזיאון. באוטובוס: יש לקחת אחד מבין הקווים הבאים: 4, 49, 70, 74, 345, 360, 414, 430 לרדת בתחנת South Kensington ומשם להמשיך ברגל לפתח המוזיאון (דקות הליכה ספורות).
שעות פתיחה: המוזיאון פתוח מידי יום בין השעות 10:00-18:00 (כניסה למוזיאון ניתנת עד השעה 17:15). בימים בהם יש חופשה בבתי הספר המוזיאון פתוח עד השעה 19:00. המוזיאון סגור בימים שלאחר חג המולד (24,25,26 בדצמבר) ולאחר חגיגות הסילבסטר (1 בינואר)
כרטיסים: הכניסה למוזיאון בחינם, עם זאת כניסה לסרטי ה-IMAX ולתערוכות ייחודיות מותנית בתשלום נוסף. כרטיסים לקולנוע IMAX: 10 ליש"ט למבוגר, 8 ליש"ט לילד (ישנן הנחות לכרטיסים משפחתיים).
אתר אינטרנט: http://www.sciencemuseum.org.uk

 

הוסף תגובה