מוזיאון גרווין – מוזיאון השעווה, פריז

מוזיאון גרווין – מוזיאון השעווה, פריז

מוזיאון גרווין (Grevin) הוא שמו של מוזיאון השעווה הפריזאי הממוקם בלב רובע 2 בפריז ונחשב לאחד המוזיאונים הפופולאריים והמרעננים בפריז. פריז שידועה בהיותה עיר שעמוסה בהיסטוריה ומוזיאונים "כבדים" בעלי אוריינטציה של אומנות קלאסית, ארכיטקטורה מפוארת ואולמות עמוסי שנות היסטוריה ותרבות גבוהה, נהנית גם ממוזיאון השעווה שמהווה אתנחתא קלה מכל התרבות הגבוהה ומהווה מפגש חביב עם התרבות הפופולארית בת זמננו.

כמו אחיו הלונדוני, מאדאם טוסו, כך גם מוזיאון גרווין מתפאר במיצגי שעווה מרשימים של מיטב שועי עולם. יש כאן אוסף של לא פחות מ-500 בובות שעווה בגודל טבעי שפוסלו בצורה מוקפדת כך שידמו דמיון רב למקור. תוכלו למצוא כאן בין המיצגים אנשי רוח, תרבות, מוזיקה, כוכבי טלוויזיה פופולאריים ועוד. כמובן שגם כאן ההיסטוריה הצרפתית לא מתייתרת וניתן למצוא כאן דמויות שעווה של רוב מלכי צרפת בדורות האחרונים (או לפחות המפורסמים שבהם).

המוזיאון מהווה אבן שואבת לתיירים ומשפחות בעיקר בשל היות המוזיאון אטרקציה נפלאה לילדים שנהנים ממגוון המיצגים הוויזואליים המרשים שבו. לצד מיצגי הבובות ואולמות התצוגה יש כאן גם לא מעט מייצגים ויזואליים שונים וביניהם: סרטים על תהליך יצירת הבובות, סדנאות יצירה בשעווה, מייצגים אור קוליים עם דמויות זזות ושלל אפקטים ועוד.

הביקור במוזיאון גרווין, הוא מוזיאון השעווה, מומלץ לתיירים ומבקרים בפריז בכל גיל- מקטן עד גדול ימצאו במוזיאון חוויות נפלאות ובלתי נשכחות וכמובן פלטפורמה נפלאה להמון תמונות נהדרות עם מיטב סלבריטאי העולם המודרני.

מוזיאון גרווין – מידע שימושי

כתובת: 10, Boulevard Montmartre . המוזיאון ממוקם ברובע מספר 2 בפריז.

שעות הפתיחה: ימים ב'-ו': בין השעות 10:00-18:30, ימים שבת וראשון: בין השעות 10:00-17:00.

מחירי כרטיסים: מבוגר: 19.5 יורו, סטודנט ופנסיונר: 14.5 יורו, ילדים: 10 יורו. מומלץ לרכוש כרטיסים אונליין באתר המוזיאון ולזכות בהנחה.

איך מגיעים: במטרו יש לקחת קווים 8,9 ולרדת בתחנת: Grands Boulevards.

אתר אינטרנט (אנגלית): http://www.grevin.com/homepage

 

הוסף תגובה