מוזיאון הסקס, ניו יורק

מוזיאון הסקס, ניו יורק

מוזיאון הסקס הוא ללא ספק אחד המוזיאונים הסוערים והשנויים במחלוקת בניו יורק, על אף היותה של ניו יורק עיר ללא הפסקה ואחד מהסמלים של הליבראליות האמריקאית, בל נשכח שאמריקה גם מלאה בשמרנים רפובליקניים שמנסים כל העת להצר את צעדיהם של מי שחושב שהעולם הוא חופשי ושגם לתרבות הסקס והמיניות יש מקום להגיח בדמות מוזיאון המוקדש כל כולו לתשוקה המינית האנושית והטבעית כל כך ולמקם אותו לא פחות ולא יותר בלב השדרה החמישית במנהטן.

המוזיאון שנפתח בשנת 2002 לווה בסערה חברתית ופוליטית, רבים ניסו לטרפד את פתיחתו ולבסוף לאחר למעלה מ-5 שנים של מאבק נפתח מוזיאון הסקס הראשון בניו יורק. המוזיאון מציג תערוכה ותצוגות של תצלומים, סרטים ואיורים המתעדים את תעשיית המין והארוטיקה באמריקה ובאירופה מן המאה ה-19 ועד ימינו אנו. אל תחפשו כאן תצוגה מעונבת ואנינת טעם, המייצגים כאן בוטים בדיוק כפי שהשם הלא מתחסד של המוזיאון מצהיר על עצמו: "מוזיאון הסקס".

המוזיאון ניצח את כל נבואות הזעם שחזו לו השמרנים וכעת הוא אחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בקרב צעירים מעל גיל 18 (שכן הכניסה למוזיאון מותרת למבוגרים בלבד). הביקור במוזיאון הסקס במיוחד לישראלים היצריים ושטופי ההורמונים הופך את החוויה לו ללוהטת ובלתי נשכחת!

פרטים ומידע שימושי:

כתובת: 233 Fifth Avenue at 27th street

טלפון: 212-968-1961+

שעות פתיחה: ימים ראשון-שלישי בין השעות: 10:00-20:00, ימים שישי-שבת בין השעות: 10:00-21:00.

כרטיסי כניסה: מבוגר (מעל 18): 16.75 דולרים, סטודנטים (בהצגת תעודה): 15.25 דולרים.

אתר אינטרנט: http://museumofsex.com

 

הוסף תגובה