קניון פאראגון, בנגקוק

קניון פאראגון, בנגקוק

קניון פאראגון, או בשמו המלא "סיאם פאראגון" (Siam Paragon) נחשב לאחד הקניונים הגדולים ביותר בתאילנד. מנהליו טוענים שמדובר בקניון הגדול ביותר (ומביקור במתחם נראה שהם צודקים!) עלות הקמתו של המתחם הענק מוערכת בכלמעלה מ-350 מליון דולר! והוא מתפרש על כחצי מליון מטרים רבועים על פני מספר קומות.

בקומה התחתונה של הקניון הוקם ה"אקווריום של סיאם" (The Siam Ocean World) המהווה את המתחם התת-מימי הגדול ביותר בתאילנד ומהווה גן עדן לחובבי יצורים תת מימיים. ניתן לטייל כאן בינות 5 עולמות שונים המכילים כמה עשרות אלפי בעלי חיים שונים ומגוונים שיובאו לכאן ושתנאי המחייה שלהם שוחזרו כמעט באופן מדויק.

לצד אטרקציית עולם המים, עומדת האטרקציה המרכזית בקניון- הקניות! מדובר במתחם עצום המכיל כמה מאות חנויות המוכרות פשוט הכל! לא תחלמו על פריט שלא ניתן למצוא במתחם קניון פאראגון, החל משטויות ומזכרות קטנות וכלה במכוניות יגואר מפוארות, פסנתרים ואפילו יאכטות. כל מה שרצו תוכלו לקנות כאן, ואם במקרה תמצאו משהו שלא מוכרים אמרו זאת לאחד המנהלים וכבר למחרת גם הוא יימכר בקניון.

ניתן למצוא בקניון הזה למעלה מ-250 מותגי יוקרה מקומיים ובינלאומיים אשר הקימו כאן חנויות מרווחות ומפוארות במיוחד לרווחת הקונים. הקניון כולו מותאם לגישה לנכים, הוא מלא במעליות נוחות והנגישות בו גבוהה. ניתן לשלם בכרטיסי אשראי והקנייה כאן בטוחה. עם זאת נוכח הפאר וההדר אל תצפו למצוא כאן מציאות- רמת המחירים יקרה מאוד, אין מקום להתמקח על מחירים, מדובר על חנויות מכובדות ועל כן כל מיני "תרגילי מיקוח" מתקבלים כאן בעין לא יפה במיוחד…

מידע שימושי

כתובת: 991/ 1 Rama 1 Road, Pathumwan, Bangkok, 10330, Thailand

שעות פתיחה: הקניון פתוח מידי יום בין השעות 10:00-22:00

דרכי הגעה: ברכבת עילית יש לרדת בתחנת Siam המגיעה ממש סמוך לקניון, באוטובוס ממוזג ניתן להגיע באמצעות קווים: 16,25,73,79,508

 

הוסף תגובה