פארק "עולם החלומות", בנגקוק

פארק "עולם החלומות", בנגקוק

פארק "עולם החלומות" (Dreamworld) הוא לונה פארק ענק ומרשים במיוחד מצוי בבנגקוק ומהווה אטרקציה נפלאה עבור ילדים וצעירים. הפארק מציע מגוון מתקנים המחולקים לאזורים שונים ביניהם עולם הפנטזיות, כיכר הפנטזיות, עולם החלומות, גינת החלומות ועולם ההרפתקאות. בכל אחד מהם עשרות מתקנים מגניבים במיוחד לקטנים ולגדולים. תוכלו למצוא כאן את כל המתקנים המסורתיים שהופכים לונה פארק למקום מוצלח במיוחד- רכבות הרים, מתקני אבובים, קרוסלות ושאר מיני מתקנים מפחידים יותר ומפחידים פחות.

לצד מתקני השעשועים המסורתיים ניתן למצוא כאן גם אטרקציות ייחודיות לפארק כמו רכיבה על פילים ואף לבקר בארץ הקרח המרהיבה- שהיא מעין עולם קפוא העשוי מקרח מלאכותי היוצר אשליה של מציאות קפואה וקרה משהווה שבירה נעימה וצוננת למזג האוויר החם והלח של בנגקוק.

בנוסף פארק עולם החלומות מציע מגוון מופעים והפעלות לאורך כל שעות פעילות הפארק. בולטים במרכזיותם התהלוכה היומית המכונה "תהלוכת צבעי העולם" מדובר על תהלוכה היוצאת מידי יום בשעה 15:45 וחצה את כל הפארק ומציגה מייצגים נעים של תרבויות וארצות שונות. קרונות מקושטים נוסעים ועליהם רקדנים ובובות ענק המהווים אטרקציה מרכזית בפארק (בדומה לתהלוכות המפורסמות של הפארקים של דיסני שקנו לעצמם כבר שם עולמי). מופע נוסף חדש ומוצלח הוא מופע הפעלולים של הוליווד. מדובר על מופע פירוטכניקה ופעלולים בו פעלולנים מקצועיים מדגימים קפיצות מסוכנות, סגנונות לוחמה ושאר מבצעים מיוחדים שלקוחים מסרטים הוליוודים. המופע עתיר האפקטים חושף ומקים לחיים את שלל האפקטים ההוליוודים כמובן עם תיבול של פיצוצים, המון יריות ולא מעט אקשן. המופע מתקיים מידי יום בשעה 14:30 ובסופי שבוע וחגים נוספת הצגה בשעה 16:30.

פארק "עולם החלומות" – מידע שימושי

כתובת: 62 Moo.1 Rangsit-Nakornnayok Rd, Km.7 Thanyaburi, Patumthani, Thailand

שעות פתיחה: הפארק פתוח מידי יום בין השעות 10:00-17:00

כרטיסי כניסה: כרטיס כניסה עולה 1000 באט וכולל: כניסה לפארק, ארוחת צהריים, כניסה לכל המופעים המתקיימים בפארק לאורך היום, הסעה חזרה למלון (בתנאי שמצוי בתחומי העיר בנקוק). כל ילד מעל 90 ס"מ חייב בכרטיס.

דרכי הגעה: ניתן לקחת אוטובוסים מספר 188 או 538.

אתר אינטרנט: http://www.dreamworld-th.com/english/index.php

 

הוסף תגובה