מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, בנגקוק

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, בנגקוק

רשת מוזיאוני השעווה המפורסמת ביותר בעולם ע"ש מאדאם טוסו (Madame Tussauds) פתחה זה מכבר סניף מצליח גם בבירה התאילנדית. ממש בלב מרכז הקניות של בנגקוק, בקניון סיאם דיסקברי (Siam Discovery) נפתח בשנת 2010 הסניף התאילנדי של מוזיאון השעווה המפורסם.

למי שלא מכיר את הקונספט של מוזיאוני השעווה של מאדאם טוסו, אשר החלו בתור הסניף המקורי והראשון בלונדון והתרחבו מאז לבירות רבות בעולם המתפרשות על פני יבשות אירופה, אמריקה וכעת גם באסיה, נספר שמדובר בתצוגה מרהיבה של עשרות בובות שעווה של מיטב הכוכבים האח"מים המפורסמים בעולם. במוזיאון התאילנדי ניתן למצוא תצוגה מרשימה של כ-70 בובות שעווה המעוצבות בדמותם של כוכבי מוזיקה, תרבות, פוליטיקאים בעלי שם עולמי ושאר מפורסמים. כמובן שהאוריינטציה של הבובות היא בהתאם לקהל התאילנדי, ולכן טבעי שתמצאו כאן מספר בובות שפחות ידברו עליכם, אך אל דאגה, מנהלי האתר הבינו שתיירים רבים פוקדים את המקום ולכן כוכבי הוליווד וזמרי הפופ המצליחים לא ייעדרו גם מהתצוגה התאילנדית של מאדאם טוסו.

ניתן להצטלם את כל הדמויות אשר עומדות בתוך חללים גדולים של חדרי המוזיאון בפוזות אופייניות וממתינות למבקרים שיעשו פרצוף מצחיק וינציחו את עצמם זוכים לתמונה עם "סלב". המוזיאון פופולארי מאוד בקרב מקומיים ותיירים כאחד ובשיאי עונת התיירות ניכרת בו תנועה נרחבת של מבקרים ועל כן מומלץ להגיע באמצע השבוע ולא להידחק עם ההמונים בתור לתמונה המיוחלת.

המוזיאון ממוקם בקומתו השישית של קניון "סיאם דיסקברי", ולכן הביקור במוזיאון יכול להיות משולב גם עם פסטיבל קניות בקניון או במרכזי הקניות השכנים (קניון ה-MBK או הסיאם סנטר). אם אתם מטיילים אם ילדים מומלץ גם לבקר באתר "האקווריום של סיאם" המצוי בקניון סיאם פאראגון הסמוך לסיאם דיסקברי.

מוזיאון מאדם טוסו- מידע שימושי

כתובת: קניון סיאם דיסקברי (קומה 6)- רחוב המלך ראמה 1.
שעות פתיחה: המוזיאון פתוח מידי יום בין השעות 10:00-21:00
מחיר כניסה: אם מזמינים באמצעות אתר האינטרנט ניתן לקבל הנחה של 10% ממחיר הכרטיס (המחירים המוצגים כאן הינם לפני הנחה):
o מבוגר (מעל גיל 12)- 800 באט
o ילד (גילאים 5-11)- 600 באט
o פנסיונר (מעל גיל 65)- 600 באט
תחבורה: ניתן להגיע לאזור הקניונים בכיכר סיאם באמצעות הרכבת העילית (Sky Train) ולרדת בתחנת Siam או תחנת National Stadium.
אתר אינטרנט רשמי: http://www.madametussauds.com/bangkok/

 

הוסף תגובה