עולם הספארי, בנגקוק

עולם הספארי, בנגקוק

אם חפצתם להגיע לטיול בתאילנד עם ילדים, אין ספק שתדרשו להשביע גם את רצונם של הקטנטנים על מנת שהטיול ייזכר גם עבורם בתור חוויה בלתי נשכחת. בנגקוק יודעת להציע לא מעט אטרקציות וחוויות לכל המשפחה, ואחת מהמובילות בהם הוא פארק "עולם הספארי" (The Safari World) של בנגקוק. הפארק ממוקם במרחק של שעה נסיעה במונית ממרכז העיר בנגקוק, אך הנסיעה אינה מפרכת במיוחד וניתן להגיע די בקלות באמצעות מונית או רכב שכור.

הפארק משלב שתי אטרקציות מרכזיות המכונות "ארץ הספארי" ו"ארץ הים". זהו מעין שילוב שבין פארק ספארי המדמה טיול בג'ונגלים של אפריקה ובסוואנות מלאות בעלי החיים לבין פארק בעלי חיים ימיים (בסגנון פארק ה-Sea world האמריקאי). ניתן לערוך טיול ג'יפים ממש כמו בטיולי ספארי אמיתיים באפריקה, הסיור אורך כ-45 דקות ברחבי הפארק כאשר ניתן לראות בעלי חיים רבים ומגוונים חיים בתא שטח המדמה את עולמם הטבעי כאשר הם חיים בטבע הפראי. בנוסף ניתן לערוך מעין "סיורים בג'ונגלים", "שיט בג'ונגלים" ועוד שלל אטרקציות תחת קורת הגג של "ארץ הספארי". ב"ארץ הים" ניתן לחזות במופעים מרהיבים של בעלי חיים ימיים החיים בבריכות ענק והמאמנים שלהם עורכים איתם מופעים נפלאים. ניתן לבקר בבריכות הדולפינים, אריות וכלבי הים, בריכות הכרישים ושאר בעלי החיים הימיים הנפלאים המרוכזים תחת "ארץ הים".

ישנם עוד מספר מופעים המתקיימים בפארק ואשר נוספו לו לאורך השנים וזאת ללא שיוך ספציפי לאחת הארצות, כמו מופע הפעלולים של ג'יימס בונד. מדובר על מופע פעלולי כפילים מרהיב נוסח הוליווד והמערב הפרוע. תוכלו לראות כאן אומני פעלולים קולנועיים עושים שלל תרגילים מסוכנים, עם מגוון פיצוצים, אש, קרבות יריות ועוד אטרקציות שיותירו אתכם ואת ילדיכם פעורי פה.

עולם הספארי – מידע שימושי

כתובת: 99 Panyaintra Road Samwatawantok, Klongsamwa, Bangkok , 10510
שעות פתיחה: פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00 (מומלץ להגיע באמצע השבוע, אז הפארק פחות עומס ועל כן ניתן ליהנות יותר ולקצר את זמן ההמתנה בתורים).
כרטיסי כניסה: מבוגר: 600 באט, ילד: 360 באט.
אתר אינטרנט: http://www.safariworld.com/index2.html
 

 

הוסף תגובה